אחריות למזרנים
אחריות בכלל זה דבר חשוב אך במזרנים אולי לא כמו שאתם חושבים ,זה נחמד לקבל 15-20 שנות אחריות מחברה קיקיונית שאן וודאות שלא תעלם לפני שתפוג האחריות .חישבו גם מה הטעם באחריות אם ממילא שינה איכותית תקבלו לרוב למשך כ 10 שנים ,אחריות טובה בעיקר כנגד תקלות שממלא אם יקרו לרוב יהיו בסמוך לרכישה ,חשוב יותר ממשך האחריות לוודא מי עומד מאחוריה והאם נוכל להסתמך על נותן השרות בעת צרה ,לא אחת אני מקבל טלפונים מלקוחות שקנו מזרנים ואחרי מס חודשים לא מרוצים כי המזרן שחשבו שטוב להם פתאום מרגיש קשה מידי או ההפך כל נסיונותהם לפנות לחברה לא הועילו והם אובדי עצות מה שמפתיע שלעתים מדובר בחברות מותג ידועות,זה ניראה לי הזוי לקנות מזרן ביצים או שכבת נוחות בכמה מאות שקלים ולהניח כמשפר שינה על מזרן שעלה רק לפני כמה חודשים אלפי שקלים אז אני שואל במצב כזה מה הטעם באחריות אם לא נותנים שרות פשוט כמו הקשחה או ריכוך - לסיכום מה שאני מנסה להגיד זה שאתם צריכים להעדיף חברות שנותנות שרות טוב ולא בהכרח אחריות ארוכה .אנחנו ברהיט פור יו משתדלים להמליץ על מזרן מתאים לפי משקל ,דרגת קושי ,תמיכה בריאותית גודל ולא פחות חשוב ערך של מחיר לתמורה של איכות שינה לאורך זמן
אבישי הררי גיבלי מתעסק בתחום השינה ורהיטים ב 15 שנה אחרונות ושמח לשתף בידע וניסיון http://www.rahit4u.co.il 1-800-305-306